jump to navigation

Leapşa pe-ntunericitelea April 10, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , , ,
trackback

Vine de la Zaza şi se va duce la Medeea şi Turambarr, dacă-i inspiră.

Dacă am înţeles bine, trebuie să mă gândesc la nopţile mele (albe) şi să le personific. Şi pentru că am învăţat în advertising că personificarea se face cel mai bine invocând un actor sau cântăreţ ultracunoscuţi, o să zic aşa:

Nopţile mele de muncă sunt ca Jack Nicholson/Anthony Hopkins. Nopţile de altceva decât muncă – Juliette Binoche/Johnny Depp.

Comments»

1. Zaza - April 11, 2008

Sărna!

Da eu întrebasem şi de zile 🙂

2. Oblia - April 11, 2008

a, scuze, n-am observat. zilele mele = Arlecchino

3. liliacul, legea, o leapşă şi ceva purpuriu « Medusa…Medeea… sau Maria-Mirabela - April 11, 2008

[…] pe-ntunericitelea de la Oblia ar trebui să personific zilele şi nopţile mele… oki.. să vedem ce inspiraţie am… […]


Leave a comment