jump to navigation

Pe unde-am mai umbat March 29, 2009

Posted by Alt.L in Uncategorized.
trackback

Pe aici.

Fără legătură – deşi, într-o anumită măsură, nimic nu e întâmplător, nici măcar automatismul – mi-a venit în minte poezia lui Dinescu, Naşterea unei definiţii:

Să vinzi piei de cloşcă la gura Labirintului
întocmai lui Borges
numit în derâdere inspector al pieţii de păsări din Buenos Aires
şi să te iei în serios
de parcă-ai fi dereticat coteţe cu vulturi
de parcă-ai fi făcut ordine în colonia de pelicani.
Trebuie întreţinută o anumită confuzie
ca legatura dintre hoţul de buzunare şi canguri,
altfel bietului reporter i se apleacă de-atâta realitate
iar criticul literar acuza în sfirşit marea
că-i prea manierista…
Astfel îndrăznesc eu să numesc viaţa:
acea cazna fertilă a obiectelor
de-a deveni altceva decât sunt.

Dedic această poezie celor care văd (cu uimire) că vin zilnic pe acest blog (chiar şi în perioadele lui de tăcere) şi faţă de care simt că încep să dezvolt o oarecare responsabilitate (e normal?).

🙂

Comments»

1. vera - April 1, 2009

Pe cind dezvolti responsabilitatea asta, un reminder despre promisiunea dezvoltarii subiectului New Jersey+ motive de dor fatza de.
Assertive si outspoken, da stau cuminte si astept.

2. Alt.L - April 1, 2009

O sa-l dezvolt pentru că de, cand schimbi locul, nu schimbi doar norocul, dar se schimbă şi ceva în tine. Partir c’est mourir un peu, n’est pas? Deocamdata a intrat în nişte examene care or sa dureze până la sfârşitul lui aprilie şi scriu febril ‘papere’ în acea stare pe care Oblia o numea ‘altered consciousness.’

Aşa că apreciez răbdarea în aceste momente de restrişte. Foarte tare chiar 🙂

3. Pinocchio - April 6, 2009

Da, e foarte normal. Chiar te rog.
😉

4. calatoare - April 7, 2009

Alt L catre Pinocchio: 😀

corectura:
mai sus trebuia sa fie “am intrat in niste examene” nu “a intrat”

iar acum sa vorbesc un pic singura

scriu la ultimul paper. inca 12 ore si that’s it folks! gata cu paperele “la comanda”!

maine am curs, trebuie sa predau, dar intram in sectiunea de ‘family photography’ si e sectiunea mea favorita. din pacate, mai nimeni nu citeste (normal!) si cam toti vin la curs ca la seherezada.

in plus, e zi de predare de proiect si nu prea i-a entuziasmat al doilea proiect care le cerea sa reprezinte sa se gandeasca la diverse idei si sa le reprezinte in forma vizuala pentru ca, pe scurt, “n-au idei”!

joi, desi eram “scutita” pentru ca intrasem in examenele scrise pt qual si eram ca vai de capul meu, m-am dus special sa le arat niste proiecte de semestrul trecut pe care le-am comentat punct cu punct pe guidelines, dar s-au cam turtit pentru ca exemplele bune erau *foarte* bune (cand vor ei, sunt foarte creativi) 🙂

prima runda de foto-eseuri a iesit bine pentru ca am invatat din greselile din semetrul trecut si am facut cerintele “tehnice” si de structura mult mai specifice si le-am dat mult mai multe detalii despre fiecare pas in parte.

am avut cateva proiecte foarte creative, in care au facut scenarii (unul a fost un fel de varianta tarantineasca a expresiei if you step on a crack you’ll break your mother’s back) si au folosit punctul de vedere si distantele focale foarte interesant. in plus, si-au folosit prietenii ca ‘staruri’ (prietenii au fost cei mai incantati, desigur).

dar la al doilea proiect insa chiar trebuie sa-si foloseasca imaginatia si asta inseamna munca. in plus. ca regula generala, aici studentii merg la minima rezistenta (ca mai peste tot, probabil). nu stiu cum s-a intamplat dar eu am avut noroc ca cel putin 10-12 din 35-40 sa fie buni, iar vreo trei din ei exceptionali…

am primit si evaluarile din semestrul trecut. fericire mare. din cum se uitau la mine la curs (trebuie sa spun ca sunt maestri emeriti in blank stare) nu mi-am putut da seama ca de fapt chiar le place cursul.

o sa-mi lipseasca predatul.

oh, well.

life is a journey. mine, anyway.

5. Pinocchio - April 7, 2009

Mult succes la examene! Habar n-aveam ce faci, acum am capatat o idee… multumesc!

6. calatoare - April 8, 2009

Multumesc!


Leave a Reply

