jump to navigation

Leapşa cu tomul February 3, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: ,
trackback

Este contractată de la Textier şi se manifestă astfel (cu minime modificări somatice la nivel de individ):

1. Ia cartea aflată cel mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte al 5-lea paragraf.
4. Postează pe blog textul primelor 4 propoziţii/fraze din acel paragraf.
5. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Dă leapşa mai departe la alţi prieteni.

Am aşteptat 5 zile, până ca trebile să-mi aducă Longman-ul cel mai aproape – altminteri ar fi fost… DEX 1998, buhuhuuuu! În Longman, la pagina 123, paragraful 5, avem:

begonia n [C] a plant with yellow, pink, red, or white flowers

Awwwww…. Wasn’t this our lucky day? Fiind dicţionar, regula cu cele 4 propoziţii nu cred că se aplică, so I’ll leave it to that.

Merge mai departe la:
arakelian.wordpress.com
thearrow.wordpress.com
mihahela.wordpress.com
turambarr.blogspot.com
delicatafemininasiabsolutcocheta.wordpress.com

Comments»

1. thearrow - February 4, 2008

Sigh… Please, pretty please don’t take it personal but I really hate “lepsele.” 😦 Sorry…

2. Turambar - February 4, 2008

Eu am luat-o, am preluat-o, am scris-o si subscris-o, insa nu am mai dat-o mai departe pentru ca am mai facut-o deja de vreo doo ori. Si orice lucru are o limita, nu?

🙂

3. Oblia - February 4, 2008

pt. thearrow: no problem 🙂

4. Oblia - February 4, 2008

pt. turambar: da, orice lucru are o limita, iar aceasta leapsa indeosebi cred c-a facut inconjurul blogosferei de citeva ori, deja 🙂

5. am o leapsa « arakelian - February 4, 2008

[…] weblog « neshte doamne am o leapsa februarie 4, 2008 deci…de la oblia citire, facem cum zice ea, nu putem refuza o domnisoara: -deschidem cartea din rucsac, la pajina […]

6. mihahela - February 4, 2008

hei! prima mea leapsa! se face!

7. hehehei! prima leapsa! « nu inteleg… atunci cum as putea sa stiu? - February 4, 2008

[…] ce inseamna a visa?, la copii, leapsa, visul ma distrez ca o fetiscana de 16 ani ca mi-a dat ili de lucru, ce sa fac daca mi-s comunicativista din […]


Leave a comment