jump to navigation

De la Vlad strigare: Să se audă! February 9, 2009

Posted by Alt.L in Uncategorized.
trackback

Un pic cam târziu, pentru că n-am dat prin Mahala la sfârşitul acesta de săptămână… Dar astăzi am citit scrisoarea deschisă postată pe blogul personal de Împricinatul de Corn. De profesie medic chirurg, Florin Chirculescu (pe care eu îl ştiam numai ca scriitor, sub numele de Sebastian Corn) pune degetul pe rana care, abstract, se numeşte “sistemul medical din Romania”, detaliind concret condiţiile de muncă ale specialiştilor din sănătate împreună cu condiţiile de tratament puse (de sistem) la dispoziţia pacienţilor. Deşi în încheiere domnul doctor Chirculescu spune “Acest post este dedicat tuturor medicilor care strând din dinţi”, de fapt ne este dedicat şi nouă, pacienţilor.

Îmi pare rău că nu pot urmari în direct emisiunea lui Victor Ciutacu (Vorbe Grele) la care a fost invitat domnul doctor Chirculescu. Am văzut ca Antena 2 arhivează unele emisiuni şi sper să pot vedea curând înregistarea.

Comments»

1. mack - February 9, 2009

ciutacu spune că înregistrarea emisiunii o găsim mîine dimineaţă pe site-ul Monitoring Media.

2. calatoare - February 9, 2009

mack, multumesc mult! au transmis-o şi live dar conexiunea mea n-a putut s-o ducă. am prins câte 2-3 minute ici şi colo apoi se bloca sau făcea buffering alte 10 minute şi apoi iar se bloca 😦
mă bucur că o să o pot vedea mâine.

3. mack - February 10, 2009

cu plă 🙂

4. Vlad - February 10, 2009

Mulţumesc frumos pentru ecou.


Leave a Reply

