jump to navigation

Back to reality July 23, 2008

Posted by Alt.L in Uncategorized.
trackback

Am deschis televizorul :). Ştiu că nu trebuia, dar am greşit.

Gabriela Vrânceanu-Firea o are ca invitat special pe Ioana Maria Vlas, care îşi dă cu părerea despre eficienţa justiţiei române şi despre ce mai trebuie îmbunătăţit pe ici pe colo! Doamna asta nu a fost condamnată pentru înşelăciune?! Până să mă dezmeticesc, Firea, cu o voce pioasă, zice ceva de “regretatul Silviu Brucan”.

Ca să evit o hemiplegie pe partea stângă cu cauze traumatice, mă duc să mănânc clătite.

Comments»

1. arakelian - July 23, 2008

clatite? ;;)

2. calatoare - July 23, 2008

Da, cu gem de căpşuni. De casă! 😉

De când am venit tot poftesc la papanaşi, de fapt. Dar prima dată i-am uitat la restaurant, a doua oară la o prietenă, iar ieri m-am îndopat cu altele şi n-au mai avut loc… Azi, ca să scape de poftele mele, mama mi-a făcut clătite, pe care acum un sfert de oră l-am refuzat că, vezi Doamne, am mâncat deja prea mult! Noroc cu Vrânceanu-Firea că poate rămâneau şi astea nemâncate 😀

3. Turambar - July 23, 2008

Hei! Alo! Egoisto! Fara noi…

Eu vreau cu gem de zmeura. Mi’aduce aminte de copilarie.

Si, ca sa itzi revina starea optimista, da repede pe OTV, inainte sa se faca orele 21:00. Le’au bagat astia intrerupere 3 ore, timp in care ruleaza doar textul admonestator al CNA. Cu explicatii amanuntzite despre nemerniciile editoriale si stilistice.

Pa ei, pa ei, pa ei pa mama lor…

Cu zmeura, da? Si subtiri, stravezii, filigranate, sa se vada prin ele. Secretul? Sa le faci cu jumatate lapte si jumatate apa minerala. Ies o minunatzie. Si stiu si sa le intorc in aer, din poignet.

Cu zmeura, da? Sa nu uitzi.

🙂

4. calatoare - July 24, 2008

@Turambar: Păi, a fost stejar extrema urgenţă! Da, cu apă minerală. Şi subţirele şi fragede, nom-nom… 🙂

Mă uitasem pe OTV mai devreme şi textul ăla era destul de liniştitor. Am ajuns să cred că Magda Ciumac e de preferat. Atâta poate ea, atâta face. Tranzacţia e destul de onestă: ştii ce o să-ţi servească. N-are pretenţii de jurnalistă sau de mare directoare de ziar financiar!!! Ca să ne întoarcem la oile noastre, metaforic vorbind, să zicem că Firea e ciobanul, care se consultă cu lupul despre cum merg treburile la stână: lupule, cum zici tu să facem cu oiţele astea? Oiţele, care am citit că au aplaudat lupul în sala de judecată acum nici câteva luni. Ce fabulă postmodernă, domne’!

Ca să închei: ar trebui un pomelnic de-ăla de la OTV la toate posturile de ştiri care rescriu pâş-pâş istoria reabilitând toate ordurile.

Uff! Şi nu mai am nici clătite!

5. Oceania - July 24, 2008

tema tuturor posturilor de televiziune pare să fie următoarea: cum să facem ca aceia care stau şase ceasuri pe zi la televizor să stea opt, sau măcar să nu coboare la cinci. Asa ca as renunta cu drag la el pentru o clatita :).

6. calatoare - July 24, 2008

Oceania: mai multe clătite, căci o cerea situaţia 🙂

7. Arrow bosumflat - July 25, 2008

Eu zic ca degeaba te plingi de televiziuni, ca uite, au si ele o parte pozitiva, de care nici macar nu sint constiente: te imbie la clatite cu dulceata 🙂

8. Arrow - July 25, 2008

(Nu eram bosumflata, asa ramasese numele de la alte comentarii da’ n-am vazut la timp; scuze.)

9. calatoare - July 25, 2008

păi, m-ai băgat la idei. când am văzut *bosumflata* primul meu gând a fost: Ze Precious?! *insert panic here.* mă bucur că a fost alarmă falsă. 🙂

10. calatoare - July 25, 2008

trebuie neapărat să-i spun mamei ce succes au avut clătitele ei!

11. Arrow - July 26, 2008

Da, un succes virtual desavirsit 🙂

12. calatoare - July 26, 2008

@Arrow: poate facem clubul clătitelor cu deviza: “o clătită pentru sănătatea dumneavoastră!” 🙂

13. Arrow - July 26, 2008

Mintala 😀


Leave a Reply

