jump to navigation

În căutarea oii fantastice July 22, 2008

Posted by Alt.L in Uncategorized.
trackback

N-am găsit-o. Am găsit în schimb nişte note de lectură incomplete din care nu mai înţeleg nimic:

  • Divorţul
  • p. 84
  • o fotografie cu oi
  • vaca, ventilatorul şi patentul
  • Universul Râmelor şi visele simbolice
  • totul e întâmplător, nimic nu e întâmplător
  • p. 81 (Mioriţa)
  • întâmplari cu oi
  • scrisorile de la Şobolan
  • p. 103 – femeia ca un sertar
  • p. 105
  • p. 138 – rase de oi
  • p.143 – migrene
  • p. 162 ”Jos erau oameni normali, mergând normal în două picioare, dar prezenţa lor nu m-a făcut să mă simt mai bine
  • p. 168 – porumbeii
  • p. 190 – vaca şi patentul (hehe!)

Mai era o pagină, dar am pierdut-o.

Îmi amintesc cu amărăciune ce-a spus odată David Lodge (nu ştiu unde – poate în Practice of Writing?) despre cărţi şi cititori: ca autor, trebuie să fii fericit dacă un cititor poate să lege două vorbe despre cartea pe care tocmai a terminat-o. De obicei, se rezumă la: e buna (sau nu). Părerea mea: e bună.

Cum nu vreau să scriu o cronică, mă gândeam să deschid discuţia şi să-i rog pe cei care au citit cartea să spună câteva vorbe despre ce le-a plăcut sau nu le-a plăcut în carte. O să spun şi eu mai multe diseară.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

