jump to navigation

Disciplina muncii June 18, 2008

Posted by Alt.L in Uncategorized.
Tags:
trackback

Am de corectat examene şi lucrări, ca atare:

  • m-am sculat foarte devreme (dar asta n-are de fapt legatură cu subiectul de faţă)
  • m-am uitat la vreo 20 de lolzuri (fie, poate mai multe, dar nu spui câte)
  • după care am trecut la un episod din Sex and the City, respectiv cel în care Samantha îşi face un ‘chemical peeling’ (am visat-o, *absolut* din senin, pe Catrall noptile trecute şi nu ştiam ce să fac să-mi treacă)
  • am cugetat superficial la scopul blogului în viaţa (mea) personală (n-am încă răspuns)
  • mi-am dat seama că îmi *trebuie* ceva dulce chiar şi după trei căni de ceai de mentă (citisem în Health că îţi trec poftele dacă bei ceai de mentă dar oi fi eu mai încăpăţânată)
  • am răsfoit dar am pus deoparte În căutarea oii fantastice a lui Murakami (i-am promis Simonei ca i-o trimit şi mi se făcuse poftă să mai citesc din ea; o trimit mâine)
  • am citit un articol despre cum se scrie pentru web via The Arrow
  • am scris postul de faţă

Gata, m-am potolit. Scufundarea.

Comments»

1. soarealbastru - June 19, 2008
2. calatoare - June 19, 2008

Soarealbastru: 😀
Bonus: mi-am adus de Here & Now a lui Ellen DeGeneres (great, acum o să vreau să-l caut pe YouTube!): “Procrastinate now, don’t put if off!”

3. Turambar - June 19, 2008

In cautarea oii fantastice. Hmmmm. Great title. Wonderful. Wunderbar. Vreau shi eu un kebab din cartea aia. Make it fantastic, pls… Si cu garnitura de lana de aur.

Beee! 🙂

4. alt.L - June 19, 2008

Turambar: Great book too. Te avertizez că însă că oaia e eluzivă şi nu se lasă uşor prinsă în meandrele concretului. Dar o sa-mi facă plăcere să plec (iar) în căutarea ei. Treaba cu găsitul e şi ea tricky. Răbdarea ta o mai cer pentru câteva zile — cât să mă eliberez din chingile concretului 🙂

5. arakelian - July 8, 2008

“Gata, m-am potolit. Scufundarea.”

Well…cum te de-scufundam?

6. alt.L - July 9, 2008

@arakelian: Haha, very soon! Am corectat lucrarile finale, ultimele teme, examenul final, am pus notele si… de fapt, nu vreau sa plictisesc pe nimeni cu detalii despre cat de dementa a fost perioada pre-venirea acasa. … Cel mai important e ca am aterizat cu bine la Bucuresti. Ieri.

Acum sunt intr-o vizita, dar f curand o sa am Internet si acasa. Desi, aceste doua zile off-line nu au fost deloc rele 🙂


Leave a Reply

