jump to navigation

Aviz June 3, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , ,
trackback

Duamnelor şi duomnilor,

Eu, ex-Oblia, vă mulţumesc în primul rând pentru că m-aţi regretat şi mi-aţi urat de bine pe mai departe şi le cer scuze, în al doilea rând, celor pe care, renunţând la acest blog, i-am dezamăgit. Înţeleg că cel mai mult vă plăcea cum se vede realitatea/viaţa locală prin ochii mei. Şi că asta vă va lipsi. Eu îmi şi vă doresc foarte mult să ajungeţi să o vedeţi voi înşivă aşa: este o simplă chestiune de (bună)voinţă. Şi reduce emisiile de năbădăi. Haida, spread the love. 🙂

Au trecut două săptămâni între finis/preaviz şi acest aviz. Două săptămâni de negocieri detaliate şi sensibilizări cam ieftine (cu căţeluşi – no, păi), din partea mea, dar am reuşit! Alt.L este de acord să preia Oblio-minded! Mulţumeeeeesc şi să-l continui cu plăcere! Noua Oblia vă pregăteşte deja vreo două bunătăţi, le veţi vedea zilele viitoare.

În ce mă priveşte, am emigrat metaforic într-un blog nou numai în engleză, am să dau de ştire cui ar putea fi interesat. Deocamdată fac experimente de artimetica traficului cu el. 🙂

Ţin, ca ultim point made by ex-Oblia, să vă amintesc următoarele: dragi urbani sofisticaţi, luminaţi şi – vai – blazaţi, aţi văzut că rata participării la vot în mediul rural e dublă, faţă de a voastră? Hihi, ce nostimadă! În mediul rural, unde politicienii români şi-au făcut o datină din a manipula oamenii. Unde tovarăşii fostului tovarăş Iliescu diriguiesc modernizarea ţării.

Ştiu şi eu? Voi doriţi aceasta? Că eu parcă m-am cam plictisit, parcă aş prefera altceva, de-acum; poate nu atât pentru mine, cât pentru de-alde bubulinii, bebegramoşii şi călinii. Deci vă rog respectuos să lăsaţi drek blazarea (care nu mai e de bon ton, ci – mii de scuze – de con ton) şi să mergeţi la turul 2 să ziceţi cam ce-aţi vrea voi de la viitorii 4 ani. Aşa, cu ştampilele voastre.

Cu acestea, sănătate şi noroc, capul sus, genunchii tari! 🙂

Alt.L, ai cuvintele! 🙂

Comments»

1. medeea - June 3, 2008

aştept cu nerăbdare Alt.L 😀

2. alt.L - June 4, 2008

pt oblia: gulp! 😀

medeea, multumesc! lucrez inca la abracadabra. but soon… 🙂

3. Turambar - June 4, 2008

Alt Enter. Wlcm. Obl v01, pls send English blog address. We’ll mss y. Gd by.

🙂

4. April - June 5, 2008

X 2

5. alexedi - June 5, 2008

x 3

6. vera cimpeanu - June 5, 2008

X4

7. răzvan martzipan - June 5, 2008

păi, cum eu n-am ochi verzi, normal că nu o să văd lumea la fel ca tine…

p.s.1: în ciuda opiniei ferm exprimate că nu mă duc la vot, m-am dus; motivul ţi-l spun la următoarea rundă de prăjiturici g-ice (poate îmi aduci aminte să-ţi spun şi istoria lui torna, torna… uite că se termină jurnalul virtual şi n-am apucat a o spune…:P).

p.s.2: am votat (nostalgic) pentru dl. orban.

p.s.3: printre altele (a se citi liberal) şi pentru că s-a nimerit să mă aflu (a se citi să adorm) în faţa tv-ului în ultima zi de campanie, prilej cu care am constatat că este singurul dintre (foştii) catindaţi care locuieşte într-un bloc, din balta albă (parcă), asemeni majorităţii celor din acest mirific oraş.

p.s.4: după cum am mai spus şi pe (ex-???)jurnalu-ţi virtual, în repetate rânduri, recunosc că sunt mizantrop; sofisticat, doar atunci când am excese de pedanterie; luminat, n-aş zice (statusul meu de pe mess, de obicei spune “dark”); cât despre blazare, mă abstinez de la comentarii…

p.s.5: deşi (acum iar cred că mă repet), printre altele, sunt şi bugetar, cele 2 variante care mi se propun în acest al doilea tur de scrutin (mai mult sau mai puţin stângist), nu-mi spun nimic (în termeni nedelicaţi – mă lasă rece). prin urmare, de data asta chiar nu mă duc (viitorul bubulinilor se va schimba de bună seamă – însă asta depinde de bubulinii înşişi, nu de nişte primari… “care este iei”).

p.s.6: şi-acum chiar că nu mă mai răzgândesc, aşa cum am făcut-o în primul tur.

p.s.7: i do miss u ’round here, green-eyed oblia 🙂

8. Irina Gheorghe - June 8, 2008

“Ya-ba-da-ba-duuuuu!” Am incheat citatul. De la Fred Flintstone.


Leave a Reply

