jump to navigation

Lipsă la inventar April 8, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: ,
trackback

De ce sunt, în marea majoritate a cazurilor, memoria şi pre-somnul mutual exclusive? De ce lobi cerebrali neprieteni ţin? De ce, de cele mai multe ori, uit gândurile care mi-au venit în minte chiar înainte să adorm? Şi eternul “drill”: mă dau jos din pat, să le notez? Mi-e lene, mi-e somn. Să îmi aduc aminte, atunci, a doua zi; şi mă gândesc la un clenci mnemonic, mi se pare că îl fixez în minte bine, bine, printr-o asociere imposibil de uitat, enter, save, somn şi… desigur, a doua zi nu-mi amintesc nimic, deloc. Nici măcar un pont, un firicel.

Comments»

1. Oceania - April 8, 2008

daca te antrenezi zilnic, cu multa atentie si dedicatie n-o sa mai uiti. dar chestia asta te poate duce la un “lucid dream”. esti sigura ca esti pregatita pentru asa ceva? asa se antreneaza shamanii. la ce ti-ar trebui tie?

2. oblia - April 8, 2008

a, nu, nu. nici chiar asa. prefer sa ma duc la culcare cu foitza si creionelul la capatii. chestiile “supranaturale” mi se par un pic dodgy… in ce priveste “lucid dream”, nu stiu exact ce inseamna, dar imi pare inrudit cu “Dreaming”-ul aborigenilor australieni. interesant, dar bizar pentru o minte de european…

3. medeea - April 8, 2008

io când îmi vine o idee în pat, pun inelul pe alt deget şi mă gândesc la ce am de făcut a doua zi… dimineaţa, când văd inelul mutat îmi aduc aminte.

4. Gratiela - April 8, 2008

pt. medeea: daca aveai inelul Arabelei totul era gata facut a doua zi:)

5. G. - April 8, 2008

medeea@ 🙂 dar sa uiti de ce ai schimbat inelul nu ti s-a intamplat?

6. medeea - April 8, 2008

nu uit, doar că-mi dau seama prea târziu 😀 … uneori după ce ies din casă.. deh… aşa-i dimineaţa 😛

7. oblia - April 8, 2008

pt. medeea: o, nu. la mine n-ar tine, n-ar fi eficient. in plus, n-am inel. dar misto ca ti-ai descoperit “tehnica” asta, ciudat la ce metode “personalizate” recurgem fiecare pentru unul si acelasi lucru. 🙂


Leave a Reply

