jump to navigation

Un pic de cleveteală April 3, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , ,
trackback

Nu am TV, dar tocmai am vizionat “sinteza zilei” pe Realitatea TV online. În afară de faptul că Daria Octavia Puşcă mi s-a părut machită, pentru că vorbea exact ca Sarkozy atunci, ceea ce a fost în definitiv amuzant, reţin (şi) următoarele:

– traseul lui 385 a fost deviat, iar călătorii n-au fost anunţaţi. O cucoană din staţie zice: “am aşteptat până m-am îndobitocit!” Menţionez că se vedea.

– în Apuseni trăieşte de secole familia Buş, propitari de hectare. Ei sunt mândri de asemănarea lor cu preşedintele SUA. Dacă acesta i-ar vizita, ei i-ar arăta minunăţiile locului, iar doamna Buş i-ar găti balmoş. “Credeţi că i-ar plăcea?” întreabă reporterul. “Da, ba nu!” Noi ce să înţelegem din asta?

– reporteriţa Ioana Mula (sau aşa i-a zis Daria Octavia Puşcă) a intervievat-o pe soţia secretarului general al NATO, dl. Jaap de Hoop Scheffer. Interviul – foarte simpatic şi agreabil, dar… dar… să zic, să nu zic? Iertaţi-mă, vă implor, dar să mă abţiu nici că poci. E ok următoarea întrebare: “What kind of family values did you taught your daughters?”

Răspunsul corect va fi recompensat printr-un premiu special (ca să-mi spăl păcatul clevetirii, cât de cât…)

Comments»

1. Zaza - April 3, 2008

Trăiască schpritzul fără moderaţiune!

PS: Cine e DOP?

2. Oblia - April 3, 2008

Pai d-asta de prezinta sinteza zilei la Realitatea Tv, cum le ziceeee…. ca-mi scapa.

3. Zaza - April 3, 2008

Sandaţăranu, am înţeles.

4. Oblia - April 3, 2008

Asta, da.

5. bracaj - April 3, 2008

did you teach…
sau mai e si altceva?

6. Oblia - April 3, 2008

yes!! bravos, bracaj! acuma, premiul tau: vrei sa il stii?

7. G. - April 3, 2008

ntz! nu shtii nimic:-) aceasta daria nu era beata, asa e ea. vorbeshte cantat, cu accentul frazei in alta parte decat cel firesc si pauze mari intre cuvinte, daca nu chiar la jumatatea cuvantului si balbele sunt viata ei. io as zice mai degraba ca prizeaza ceva inainte de emisiuni, avand in vedere ca ea e de serviciu doar noaptea si probabil, viata de noapte e viata grea.

ioana mula e mola 🙂

cat despre intrebare, premiul e pentru premianti, deci nu ma bag:-)

aceasta fata cu bretonul ei asimetric e bes-ti-a-la si ma bucur ca a mai vazut cineva acest lucru. eu de mult o urmaresc si sunt stupefiata.

si ca o completare: vezi ca nu pierzi multe daca nu ai televizor? (ma refer la calitate)

8. medeea - April 3, 2008

da, ba nu! se traduce prin: dar cum să nu!….

9. G. - April 3, 2008

si acum o scurta prezentare a tinerei DOP facuta chiar de ea, pe blogu-i:

“o prea normala fiica, nepoata, sora, cumnata, matusa, prietena, actrita, prezentatoare, din cand in cand scriitoare de tot felul si “cantatoare” de unele si altele…. si chiar traducatoare… o sa adaug si altele, cand imi aduc aminte:-) aaah! dansatoare – nu pot omite prima si cea mai longeviva dintre manifestarile mele artistice… ”

place? 😉

10. Gratiela - April 3, 2008

maica, odata te uiti si tu la TV si uite ce nimeresti!:) sa te inveti minte si-ti treaca aleanul de detinator de conexie TV:)

aia cu 385 tre sa fie cetateni fara cablu si conexie TV care nu stau pe culoarul unic si care prin urmare sint complet pe dinafara:) din toate punctele de vedere.. s-au ratacit si ei prin centrul european al acestui maretz oras 🙂

ioana mola?? tre sa fie sotia lui Alex Mola, fostul meu coleg meu de la sectia de traduceri. Da…. nu stiu de ce (ca nu am cunoscut-o niciodata) ramasesem cu impresia ca si ea a facut engleza la universitate. poate emotia momentului… problema mea mai mare e asta cu intrebarea in sine… ce naiba intrebare e aia cu valorile familiale?? de paraca fiecare familie e ca o companie cu politica si valorile trecute la catastif…

si uite acu’ cind scriu, e unu la TV care s-a trezit brusc ca nu-i place palatu’ regal dom’le ca e citez “prea simplist”… I should consider cancelling my cable subscription …. definitely maybe…

DOP short for dope – dopey?:))

11. Oblia - April 3, 2008

pt. G: a, nu-mi pare nicio clipa rau c-am renuntat la tv. mai ales acum, cind am aflat de un site numai si numai cu filme (l-am pus la blogroll/utilities). in ce o priveste pe DOP, hai, ma, ca-i simpatica, nu?

pt. Medeea: ei, stiu… dar eram rea, acra, muratura, clevetitoare… 😦

12. Oblia - April 3, 2008

pt. Gratiela: o fi facut ea engleza, dar a mai facut cel putin 2 greseli, mamica (din care una tot dublarea past tense-ului). deciiii…. sa ma lase. e-adevarat ca si mie imi scapa, dar ma corectez imediat. da’ le si faci si nici nu te corectezi… altfel, intrebarea mi s-a parut ok si interviul chiar a fost fain, parca erau 2 amice stind de vorba la o cafelutza. si tanti sotia era faina.

e, stai linistita, la tv online ma uit rar. acuma, cu nato.

si palatul regal, da, e simplu. ce sa mai:e simplu. dar mie imi place si-asa. 🙂

13. bracaj - April 3, 2008

sigur ca vreau sa stiu premiul
si as mai vrea sa stiu multe…

14. TheArrow - April 3, 2008

Ioana a facut rusa principal si cred ca romana secundar, daca mai tin bine minte. A fost in acelasi an cu noi. Pacat ca a facut greselile astea de engleza; ma gindesc ca i se poate intimpla oricui, desi ea are ani buni de televiziune in spate. She’s a very smart cookie, sa stiti :).

15. Oblia - April 3, 2008

pt. bracaj: ok, premiul deci 🙂 premiul este: tu imi dai o tema, eu scriu un post despre ea azi (mai corect, in jur de miezul noptii, ca acum am de lucru). astept, deci, tema – daca accepti premiul asta. (altul nu am, oricum, sorry…)

pt. arrow: hai, maaaa, era circoteala. mare lucru c-a facut greseli, nici engleza d-nei Hoop nu era impecabila si nici nu trebuia sa fie. eu, the real me, sunt adversara correction, caci inhiba studentul! i bet she’s smart. repet, repet: interviul a fost foarte fain si agreabil! 🙂

16. bracaj - April 3, 2008

accept cu placere
ma gandeam sa te rog sa arunci un ochi pe pozele mele ( http://bracaj.wordpress.com ), si sa alegi cel putin una dintre ele si sa faci o poveste cat de mica

daca nu vrei sa alegi tu o poza, pot sa aleg eu

multumesc

17. Oblia - April 3, 2008

aha, ok. ce pot sa-ti spun sigur e ca NU o sa fie cu adela marculescu… 🙂 ma uit si aleg. iti zic. pot sa o copiez in insemnare sau sa pun link, da?

18. bracaj - April 3, 2008

am poze cu adela marculescu???
sigur ca poti sa copiezi, cum sper ca voi linkui si eu apoi la poveste

as prefera sa nu fie din galeria cu copii, daca pot sa adaug

19. Oblia - April 3, 2008

prima de la portrete nu e adela marculescu? daca nu, bine ca nu! 🙂 dar seamana teribel…

sh, sh, sh. nu mai spune nimic, ca mi-a venit alta idee si trebuie sa fie secret. top secret. mucles, silence. peace, i don’t want to see police. o sa vezi. vb mai tirziu. misssteeeeer… 🙂


Leave a Reply

