jump to navigation

Ghicitoare April 3, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , ,
trackback

Este un produs natural. Absolut. Pentru domni şi pentru doamne amatori şi amatoare de aer liber. Dacă eşti trist/ă, e alifie. Dacă eşti spadasin/ă, e manta. Dacă eşti pierdut/ă, e capătul drumului şi totodată prima şi veşnica intersecţie. Dacă eşti singur/ă, e placenta cea dintâi. Dacă ţi-e frică, te ocroteşte. Dacă iubeşti în zadar, plânge cu tine. Iar dacă tocmai mori, te trece peste apele Styxului fără măcar să îţi dai seama că ai părăsit o lume, că ai ajuns în alta…

Fiecare omuleţ are dreptul la 3 încercări. Răspunsul diseară la ora 11 (ora României). Dacă cineva ghiceşte înainte de acea oră, confirm. Premiu special din nou, pentru câştigător 🙂

Ora 11
Dame şi coconi, mi-e greu să îmi exprim bucuria: dacă cumva ar fi ghicit vreunul dintre voi… cum să zic eu aşa, să fie mai respectabil? There was no prize, de data asta: cacialma. 😛 Oricum, răspunsul este aici. Cu mulţumiri acestui domn artist.

Comments»

1. bracaj - April 3, 2008

aerul
respiratia
suflul

sau goana dupa premii 🙂

2. coloriciul - April 3, 2008

vantul ? / briza ?
sa fie oare cocaina ? :)))) sau orice alt drog ar merge descrierii :))
ok…mai am o incercare …sa nu o risipesc….
mmmm…sa fie oare vinul ? / berea ? nu nu berea ca e aliment …asa am aflat ….
ei bine am incercat …:P

3. Sorin - April 3, 2008

Ciocolata
Bere
Vin (Demi-dulce :))

4. Oblia - April 3, 2008

bracaj!! ce dumniezau… tu NU ai voie sa participi… 😉

pt. colorici: nice tries, but nope. 🙂

pt. sorin: imi pare rau, nuuuu… 😦

5. Sorin - April 3, 2008

Daca nu ghiceste nimeni se reporteaza premiul?!:))

6. Oblia - April 3, 2008

eee… aaa… iiii…

7. Zaza - April 3, 2008

Ciocolata, dragă.

8. Oblia - April 3, 2008

no way. inca 2.

9. bracaj - April 3, 2008

minunat
multumesc

10. Oblia - April 3, 2008

cu placere. n-a fost o poveste, imi pare rau, dar asa m-a inspirat ceatza aceea. inca o data: faine poze!

11. Monica - April 3, 2008

ah, trebuia sa ma fi prins dupa faza cu trecutul apei Styxului! Cum am putut sa nu imi dau seama?
ne mai dai, da?

12. coloriciul - April 3, 2008

pffff…mdea …ok poate data viitoare 😀

13. Oblia - April 3, 2008

pt. monica: exact, exact! de-aia am si bagat styxul 🙂 ma temeam c-o sa ziceti ca n-am descris bine. pai nu stiu, cu ghicitorile. poate. acum parca mi s-a facut de-o leapsa.

pt. coloriciul: pfffff doh!! 🙂 dar cu vintul ala erai pe-aproape.

14. Zaza - April 4, 2008

My blankie. 🙂

Pisoiul.

15. Oblia - April 4, 2008

Zaza, ti-as raspunde, dar de data asta nu pricep eu ce zici. Ai un pisoi, sau ce?

16. Turambar - April 4, 2008

Nu e ceatza. Its’ mist. Different sort of pacla.

Ceatza suna habauc shi ascutzit, ca un tzimbal. Mist suna trist. 🙂 Mist suna mistic. Mist suna misterios. The mists of nevermore. The mists of Avalon.

The mists of yesteryay.

🙂

17. Zaza - April 4, 2008

Doi pisoi. 🙂

18. Zaza - April 4, 2008

Şi eram moartă de somn.

19. Oblia - April 4, 2008

pt. turambar: stiiiiu ce zici cu “ceatza”. totusi, totusi: gindeste-te ca nu e tz-ul ala romanesc din cuvintul tzac, ci ala mai moale, italienesc. si mai soptit. asa merge, nu? in rest, cu mist, la asa avalansa patimasa, eu ce sa mai adaug?… corect! 🙂

pt. zaza: of, doi pisoi… no, sa-ti traiasca! dar te trec ei styxul, oare?? c’mon. 🙂

20. răzvan martzipan - April 5, 2008

şi cu “gloom”, “fog” si “haze”… ce facem domnule turambar? şi tu, oblia, nu zici nimic?

“mist” e bine ales, da’ eu aş fi pus pe “gloom” mai degrabă… chestiune de dispoziţiune, pare-mi-se 🙂

21. Oblia - April 5, 2008

nu zic, ca era lansat omul 🙂 da, chestiune de dispozitiune. pe tine cin’ te-a suparat? sau nu? lol

22. răzvan martzipan - April 5, 2008

la mine, vorba parazaţiilor, “e o simplă stare de spirit” 😉

23. Oblia - April 5, 2008

trecatoare, da? 🙂

24. răzvan martzipan - April 5, 2008

păi da, că e verde 😉

25. Gratiela - April 5, 2008

ceata/mist/gloom/haze/picla/ o alta versiune a “riding off into the sunset” sau “a te pierde ca magaru’n ceata” 🙂

26. Oblia - April 5, 2008

pt. martzipan: verde si suparare?? n-am mai zuti asocierea asta. de regula verdele e viata, vitalitate, energie, elan… “and shit” (vorba personajului meu preferat din “Little Britain”)

pt. gratiela: ok, editia a 2-a a acestei ghicitori va fi asa: “magarul – unde?” 🙂

27. răzvan martzipan - April 6, 2008

nupe… vorbele este aşea:

fie nice shit
fie no shit, sherlock
fie shi(f)ting bricks
fie shi(f)ting rocks
şi, închei apoteotic cu…
shit happens

p.s.1: pe-asta de din urmă o detestez – e echivalentul “lame” al imbecilităţii româneşti în continuă creştere (ciuleşte doar urechile şi o să o auzi pe zi cu o frecvenţă uluitoare) care pre dulcele nostru grai sună aşa asta e – a propos şi de ciobanul ăla mioritic, despre care mai vorbirăm (parcă) da-i-aş palme după ceafă de “frânt” (dacă nu mă înşel, mai era şi moldovean, pe deasupra – ca şi cum n-ar fi fost de ajuns că era de lemn-tănase)… damn…

p.s.2: iar mi-am adus aminte, iar m-am enervat…

28. oblia - April 6, 2008

:)))) enervarea este buna. (asta la ce-ar putea fi slogan?)


Leave a Reply

