jump to navigation

Sindromul fereastra March 29, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , , ,
trackback

Conversându-mă ieri cu Femeiasimplă, aud că nu-i deloc de glumă cu ieşitul la fereastră pe durata summitului. Fac lunetiştii poc-poc. (De fapt, cred că e suficient doar poc.)

Fire extrem de curajoasă din născare – care sunt! – atât mi-a trebuit. Azi-dimineaţă (la prânz, ca să fiu tehnic corectă, deşi timpul e relativ şi, în definitiv, vorba căutătorului de termene pomenit la “Baba oarba,” “ce oră e în Australia acum?”), n-am mai deschis ferestrele din reflex.

Întâi m-am uitat printre lamele jaluzelelor, să văd dacă a-ndrăznit s-o facă cineva de la blocul de vizavi. Fatalitate! Nicio fereastră nu era deschisă acolo.

Ce să fac, ce să fac? Apoi m-am gândit că, deşi timpul e relativ şi pentru mine era dimineaţă, oamenii ăia (“normali”) or fi fost la serviciu, la ora respectivă.

Ce să fac, ce să fac? Am pus mana pe mâner, am răsucit. M-am pitit în spatele geamului care cu siguranţă m-ar fi apărat de glonţ… Şi am tras uşurel de mâner. Am crăpat fereastra. Niciun poc.

Ahhhh, aerul ăsta de primăvară, cât îl ador, cum să nu vreau un talaz întreg din el în casă? Pitită în continuare, am deschis fereastra pe jumătate. Tot niciun poc.

M-am dus tiptil în sufragerie. Am pus mana pe mâner, am răsucit. M-am mai uitat o dată printre lamele jaluzelelor. M-am pitit în spatele lor şi am tras de mâner. Niciun poc. Am deschis larg şi, tot pitită, am tras de perdea, expunându-mi doar mâna. Mi-am retras-o. Era întreagă!

M-am tupilat în bucătărie. N-am mai riscat şi cu geamul de-acolo. M-am examinat, m-am pipăit. Eram teafără şi nevătămată. Am zâmbit fericită, trăgând aerul primăvăratec puternic pe nări: uf, deschisesem ferestrele şi scăpasem cu viaţă!

Comments»

1. TheArrow - March 29, 2008

HAHAHAHA! Rid singura pe-aici :). Altfel, nici ca poate sa ma doara mai tare capul de asa o aberatie; mai rau ca pe vremea lui Ceausescu, pe cuvint.

2. medeea - March 29, 2008

armatele americane izbăvitoare erau primite cu flori aruncare de la balcon (aşa am văzut io în filme) acu’ de ce se tem? sau poate nu-s chiar aşa de izbăvitori şi nu vor să rişte…

3. G. - March 29, 2008

hahahahahahahahaha! invitatia mea ramane valabila :-))))))))))
hai ma, ca n-o fi ala chiar asa negru cum credem!

4. tango - March 29, 2008

Stati un pic ca eu nu-mi revin… Recunosc, eu nu prea le am cu stirile, fie ele via tv ori ziare, asa ca minunea asta mi-a scapat. Initial am crezut ca e o gluma de-a Obliei. Dar vad ca totusi voi vorbiti serios. E chiar pe bune chestia cu ferestrele??… Au anuntat asa ceva la stiri?!??…. Cand? Unde? (De ce — nu mai intreb…..)

5. de ce? - March 29, 2008

deci stai in centru, inchiriaza si tu spatiu pentru lunetisti :))

6. oblia - March 29, 2008

pt. arrow: bai, inteleg masurile de siguranta, ok. dar tot cred ca se exagereaza.

pt. medeea: da, ma gindeam si eu la asta, la multimi, ovatii in spatiu liber, etc. no, se pare ca nu le trebe. si m-as fi dus cu lalele pentru domnu’ bush, tu, zau. roshii.

pt. g: ma negru nu e, n-as spune ca e negru. dar e bizar de liniste, aud scirtiitul parchetului de la vecini. se-aud, insa, sirene. periodic. si fluiere si elicoptere. ceea ce imi aminteste sa ii mai multumesc lui doamne-doamne ca nu traiesc intr-o tara aflata in razboi, totusi…

pt. tango: tu, asta incerc si eu sa aflu: unde s-a zis sau scris. deocamdata am auzit doar din vorbe, de la oameni care nu minca rahat, care spun ca s-a zis la tv. dar pe noi, in bloc, nu ne-a informat nimeni, cum mi s-ar fi parut firesc sa faca. in fine…

pt. de ce: haha, sick mind like mine 🙂 scriind post-ul de ieri am introdus si 2 idei de inchiriere de spatiu, una apropiata de a ta, dar am sters apoi, ca una era chiar nashpa… bref, nu inchiriez nimic la nime’, cel mai bine.

7. răzvan martzipan - March 29, 2008

până una-alta, traficul de azi de prin oraş a fost de vis… urât, desigur 😀

8. Oblia - March 29, 2008

eu mers ok pe aceleasi picioare. dar tot am senzatia de stare de asediu, nu mi-a priit plimbarea… 😦

9. răzvan martzipan - March 30, 2008

păi, în cazul ăsta, propun să ne refugiem undeva departe, în munţi, la partizani… să ajutăm la crearea şi consolidarea mişcării de rezistenţă împotriva duşmanului summit-oist ! 🙂

10. Oblia - March 30, 2008

bai, terminati cu mesajele subversive pe blogul meu, ca e cod galben, ne ridica astia, la naiba… haida, shhhh. lasa, uite ce frumos e-afara, e primavara! 🙂

11. Oblia - March 30, 2008

p.s.: da, am ferestrele deschise. “m-am riscat” si azi 😉


Leave a Reply

