jump to navigation

Zăludele March 26, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , , ,
trackback

Voi v-aţi mai uitat pe la stâlpii de iluminat public de prin Bucureşti, în ultima vreme? Eu, da. Sunt noul meu obiect de fascinaţie. Vorbesc de fascinaţia aceea anume a copilului care, chiar dacă nu e tâmp de la natură, e indubitabil tâmp cât se holbează abstras la vreo minunăţie de monstruozitate.

Stâlpii de iluminat public din Bucureşti sunt ca nişte duduci fete bătrâne. Deşirate şi cu mintea cam zvântată, al căror corp lansat deja pe pantă descendentă capătă treptat forma piramidală a decrepitudinii: gâtul alungit pe care vertebrele îmbătrânite nu-l mai pot ţine drept, umerii căzuţi, sânii scurşi precum oul-ochi al lui Dali, şoldurile care par să fi stocat prelingerile anterior menţionate, picioarele îngroşate.

ŞI: cu coliere la gât. Unul singur sau şiraguri întregi, uneori şi câte 10-11. De doar două-trei culori, însă: cele mai multe sunt negre, dar există şi gri sau galbene. Vulgar, “căblăraie”.

Stâlpii de iluminat public din Bucureşti poartă coliere de cabluri electrice la gât – o cochetărie aiuritoare.

(Eu, personal, o declar Miss Colier pe duduia-stâlp de la intersecţia Căii Moşilor cu Bulevardul Pache Protopopescu.)

Comments»

1. medeea - March 27, 2008

io pe cea din faţa intrării în palatul Şuţu.

2. Oblia - March 27, 2008

aaaaa, da! azi am vazut-o si am ezitat un pic daca sa schimb titlul sau nu. dar am decis ca e PREA impopotzonata 🙂

3. de ce? - March 28, 2008

hai ca a fost draguta comparatia. astia din timisoara sunt niste cucuaone batrane, inalte si snoabe :p

4. oblia - March 29, 2008

pt. de ce: hm, le prefer 🙂 Timi rules!

5. Gratiela - April 1, 2008

sorry, I fail to see bling … eu vad matzaraie 🙂 Sotul meu goes berserk de fie care data cind vede “siragurile” -cum le zici tu- si mai ales cind “siragurile” se transforma in horrible canopies pe la intersectii.

6. oblia - April 1, 2008

pr. Gratiela: ei, obviosuly. da’ datoria mea e sa (tot) incerc sa vad altfel. daca nu, n-as mai prea putea spune ca la vita e bella, right? 🙂


Leave a Reply

