jump to navigation

Sughiţul prezidenţilor March 11, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: ,
trackback

Mie-mi vin idei în special când vin de la metrou şi când mă spăl pe dinţi.

Astă-seară veneam de la metrou şi mă gândeam cum nu mă-nvrednicesc să merg în SUA nici anul ăsta. Şi-apoi m-am gândit la Barack Obama. Mie tare mult îmi place de el şi aş vrea să iasă preşedinte. Mi-a zis mie o amică din State că el e cel mai bun şi ea ştie, pentru că e deşteaptă. Şi după ce m-am gândit la Obama, m-am gândit la McCain. Şi după ce m-am gândit la McCain m-am gândit la Iliescu.

Bref, ideea rezultantă e aceasta:

Politicienii să aibă aceeaşi vârstă de pensionare ca şi restul lumii! Înţelegeţi?…

Şi-apoi m-au apucat toţi dracii.

Comments»

1. medeea - March 12, 2008

daaaaaa… chiar mai devreme de s-ar pensiona.
şi mie-mi place Obama, dar nu pot să zic că nu-mi place şi Clinton… e agresivă.

2. ametzitul - March 12, 2008

aprob, aprob…
tot ce trece de 65 sa se joace cu nepotzii 🙂
n-ar strica sa facem o petitzie, da’ ce politician o sa sprijine asha proiect?
poate doar Gusa shi Sandru, ca ei n-ar fi vizatzi 🙂

3. oblia - March 12, 2008

pt. medeea: nu, mai devreme nu, ca nu vrem sa discriminam. da’ nici ei sa nu fie discriminati pozitiv si ingaduiti pina la 80 de ani in politica actuala, cu vederi de prin cu totul alte epoci… tu, mie clinton nu-mi place, tot pentru ca e agresiva. 🙂 sau, mai degraba, bagacioasa. si ce-a fost smecheria aia cu presupusa emitere a fotografiei in care obama, fiind in vizita oficiala in africa, purta port traditional musulman de-al locului? de ce-i asa un scandal sa porti port traditional musulman, din respect pentru gazde??

pt. ametzitul: pai daca il sprijina societatea civila e bine, nu? cred ca si astia care sunt inca ok, ca virsta mentala, de-alde tariceanu et co. hm?

4. medeea - March 12, 2008

mental da, moral ba… regele nu candidează?

5. Oblia - March 12, 2008

dar Regele nu e politician. 🙂

6. G. - March 14, 2008

aprob pozitiv:-) faci o petitie unde sa semnam? 🙂

7. Oblia - March 14, 2008

fac, fac. da’ nominal: “stimate domnule x, stimate domnule y” si tot asa. tot pomelnicul. si la sfarsit: va atragem atentia ca ati atins virsta pensionarii. va dorim pensie placuta!

8. irinagheorghe - March 15, 2008

auzi, ti-au trecut dracii aia? toti sau juma din ei? LOL

9. oblia - March 16, 2008

mi-au mai trecut, thank you very much. da’ m-au apucat altii. trebuie sa ma mentin cumva in priza, nu?


Leave a Reply

