jump to navigation

Message in a bottle March 10, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , ,
trackback

Ca mesaj într-o sticlă, eu aş scrie asta: “Sarea în bucate.”

Şi tu? Yessss, leapşa iar! Sunteţi liberi să vă imaginaţi scrierea mesajului în orice împrejurări vreţi (insulă din Pacific, colonie pe Lună, mulţime carnavalescă în Piaţa San Marco, etc.), dar mesajul în sine nu poate depăşi 10 cuvinte.

Se lepşesc nominal următorii: Zaza, Hiacint, Turambar, Mara, Aprilsea, Radical-finix, Madelin şi Gramo. Şi nenominal orice comentator pofteşte.

Comments»

1. Zaza - March 10, 2008

Oh, cu plăcere. Dar mai încolo heh.

2. oblia - March 10, 2008

Da, intrucit acuma tocmai dormi, nu?…

3. Irina Gheorghe - March 10, 2008

Auzi, tu faci concurs de creatie pe blog? In alta ordine de idei, ajuta si tu o incepatoare sa isi puna tagguri. Am un blog, cum procedez? 🙂

4. Irina Gheorghe - March 10, 2008

Poate nu dormea, dar nu avea inspiratiune, nah.

5. Oblia - March 11, 2008

Pai am vazut ca nu dormea, de vreme ce patina pe net. Nu dormea, dar trebuia sa doarma – “parerea mea”. (That was my point.) Ia vezi la ‘mneaei pe blog cum a speriat bunele vinzatoare de buticuri si-a spart oglinzile Skodelor…

6. Oblia - March 11, 2008

Da, fac concurs de creatie pe blog, da’ sa nu mai spui la nime’ 🙂 Ma plictiseam si-aveam chef de joaca, na.

Cu taggurile. Este bine ca ai blog. Pasul 1 il bifam, asadara. Pasul 2, cel putin in bucataria mea, e sa gasesti casuta dreptunghiulara de sub aceea din dashboard/write, in care iti scrii post-urile de regula. Daca ai gasit-o,acolo tastezi tag-urile; iti si dau ei exemple: cat,dog,pets,laci,baltati. Hai, ca poti! 🙂 Lemme know if it works.

7. Zaza - March 11, 2008

Prestat leapşa.

8. Turambar - March 11, 2008

Just got back from Lisboa. Vazut leapsa Dvs. O preiau atomic din mers si raspuns pe scurt, spontan si neinhibat:

Cuvintele nu pot sa

Un grafitti vazut acum aprox. 15 ani pe un zid de pe Stirbei Voda, in apropierea Conservatorului. Concluzie mai contrasa si mai puternica la adresa failibilitatii cuvintelor, a limitarii lor, ce vrei, domnita?

Cum imi revin, il postez. Si nu uita: Cuvintele nu pot sa.

9. AprilSea - March 11, 2008

Mmmm… da. Ma gindesc.
Multumesc. Interesant.

10. Oblia - March 11, 2008

pt. turambar: frumos, merci! 🙂

pt. aprilsea: numai daca-ti place

11. AprilSea - March 12, 2008

poftiti de vedeti, doamna.

12. gramo - March 14, 2008

si noi am vazut si vrem sa prestam; dar suntem mai inceti in ultima vreme, chestie pentru care chiar am dori sa ne scuzam, doar ca nu stim cum sa procedam 🙂

13. Biletul din sticla at Gramo`s World - March 14, 2008

[…] pe care l-am trimite intr-o sticla, daca ar trebui sa ne incadram in 10 cuvinte. Leapsa vine de la Oblia si o dam mai departe catre: Optzecea, Nada, Oompa, Mara, Drina si Ariel. Posturi vag (sau […]

14. Oblia - March 14, 2008

pt. gramo: dar nu trebuie deloc sa va scuzati. de ce? c’mon. lepshurile astea sunt for fun. if they’re not fun to do, u don’t do them. asa ca face omu’ lepshit leapsha cu care s-a lepshit cind ii arde de lepshit. ca doara nu-i lepshitul “sarcina de servici”. 🙂
acum intru sa vad mesajul vostru din sticla.

15. Message in the bottle « Din jurnalul unei (gospodine) ratate - March 14, 2008

[…] in the bottle Filed under: 1 — madelin @ 9:08 pm Am primit o meme de la Oblia si ii […]

16. G. - March 14, 2008

“opriti timpul, vreau sa (mai) iubesc!”
am zis! 🙂

17. madelin - March 14, 2008

Executat :-).
Multumesc de idee.

18. Oblia - March 14, 2008

pt. G: hehe, cine cinta asta? 🙂 si poti sa scrii cantat, ca ramane spatiu destul. deci: “ooooooo-pri-ti tiiiiiiim-pul”. corina chiriac, este?

19. Oblia - March 14, 2008

pt. madelin: cu placere, multzam ca te-ai jucat 🙂

20. G. - March 15, 2008

ea e, da! 🙂 dar nu m-am gandit la melodie, io care ma dau mare cantacioasa 🙂 eu am spus-o din tot sufletu’ 🙂

21. etajul 9 si 10 cuvinte at avizier personal - April 6, 2008

[…] primita cu multe, multe zile in urma… aia cu mesajul din sticla, de maximum 10 cuvinte. De la oblia si de la […]


Leave a Reply

