jump to navigation

Condiţional-optativ x 3 February 20, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , , , ,
trackback

Mi-ar plăcea să cred că sunt suma tuturor genitorilor mei. Dar, la o simplă socoteală, mă văd nevoită s-o las baltă.

Mi-ar plăcea să fiu Neghiniţă, foarte Neghiniţă, să mă plimb prin ridurile de pe feţele oamenilor ca prin albii secate de râuri aurifere.

Mi-ar plăcea să cred ca Lumea Cealaltă e ca un acvariu cu apă tropicală. Caldă, doar semiluminată. În care sufletele înoată ca peştişori exotici prin mătase.

LE: Neghiniţă înlocuindu-l pe Tom Degeţel la cererea lui G. şi a Drinei.

Comments»

1. AL.M.M - February 20, 2008

Ce te opreste sa crezi? Sper ca nu este vulgaritatea aia care se invarte prin cercurile visatoare sub numele de realitate!
Desi te indemn spre generarea propriilor tale valori am o mentiune: Totusi!!! Tom Degetel?!

2. Oblia - February 20, 2008

Care alt personaj atit, atit de mic incat sa se poata plimba pe-acolo ca un om prin albia (Doamne feri) secata a a raului Cerna in viata reala? Alternativa era sa spun “ca o furnica”. Si bine era?

3. Drina - February 20, 2008

Neghinita. Eu cred ca el e mai mic decat Tom Degetel. Si daca s-ar bate Tom cu Neghinita, Tom ar castiga sigur.

4. G. - February 20, 2008

neghinitza o data, neghinitza de doua ori, adjudecat ?!
AL.M.M.@ e mai bine asa? 😉

5. oblia - February 20, 2008

Ladies, done! 🙂 Multumesc de foarte buna sugestie.

6. AL.M.M - February 20, 2008

:))

7. Oblia - February 20, 2008

deci multumit, da? ooooooookay 🙂

8. AL.M.M - February 21, 2008

Da…da. Astept urmatorul post.

9. Oblia - February 21, 2008

Done 🙂


Leave a Reply

