jump to navigation

Onir dixit February 16, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags:
trackback

Câteodată visez şi texte sau, mă rog, fraze. Azi-dimineaţă mi se întâmpla tocmai asta, când am auzit semnalul de recepţionare a unui SMS (de ce-am lăsat telefonul deschis?).

În clipa când m-a deşteptat (şi ce ironic sună, în situaţia dată), restul frazei a zburat înapoi dincolo, ca o jumătate de panglică tăiată cu foarfeca şi luată de vânt.

Nu-mi rămâne decât să notez ce-am putut recupera. E destul de alambicat şi-aş edita un pic, dar nu e etic. Asta:

“De-abia când vei putea să accepţi cu deplină resemnare că oamenii au tot dreptul să nu aibă dreptate în mod iremediabil,…”

Comments»

1. TheArrow - February 16, 2008

Ah, nu-i asa ca-i frustrant cind iti dai seama ca te trezesti si-ti fug gindurile si tu nu poti sa faci nimic sa le pastrezi? Mor cind mi se intimpla chestia asta…

2. oblia - February 16, 2008

Yep 😦

3. Zaza - February 16, 2008

Eu pierd poveşti întregi, înainte de culcare, la dracu ghem.

4. Oblia - February 16, 2008

da, si asta 🙂 nasol either way.

5. eXstatic - February 16, 2008

“… abia atunci vei intelege mult mai multe”… Presupun ca asa ar suna restul. 🙂

6. oblia - February 17, 2008

pt. exstatic: cred ca asa ar putea suna completarea in paulo coelho. intr-un borges sau eco ar suna altfel, cu siguranta. but we’ll never know 🙂

7. eXstatic - February 25, 2008

Pai, ma crezi ca n-am citit nici macar un rand scris de Paulo Coelho? Tot ii aud numele, dar o carte scrisa de el si citita de mine – nici una.

8. Oblia - February 25, 2008

Pai citeste, cred ca ti-ar placea.


Leave a Reply

