jump to navigation

Un băiat de duh/d’oh January 17, 2008

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , , ,
trackback

Nu cunosc Bucureştiul, în afară de micul lui ghetou (semi)central, dar ştiu unde am de ajuns şi cum (adică la a câta staţie). În rest, când vine vorba de simţul orientării, sunt genul tactil. Adică mă orientez pe pipăitelea, în paşi, din colţ în colţ, mă întorc, orbecăi, refac drumul, etc.

De fapt asta nici n-are-a face cu ce vreau să scriu. Poate doar atât cât să nu pot garanta că eram chiar pe Calea Vitan. În autobuzul 124, în orice caz. Lângă un grup de 3 prieteni de cartier, unul aproape trendy şi blazat, ceilalţi doi – de scară de bloc, clarisim! Genul care îl votează pe Becali doar fiin’că totu’ e băshkău, frate, şi ăla-i tare-n gură!

Blazatul tocmai îi arătase the finger, cu oarece şarm, unuia din scară-de-bloci, lat în fălci şi deficient în dantură. Cu mâna prinsă de bara de susţinere, scară-de-bloc ridică şi el degetul spre blazat, c-un rânjet sarcastic pe chip. Tocmai atunci, însă, autobuzul se-ntâmplă de trece pe lângă o biserică ortodoxă.

Iară, măre, cum trecea,
Mijlociul se chircea,
cu-alte două-alăturea,
de el cruce îşi făcea
şi cucernic cap pleca.

Secunda unu, secunda doi: from the finger to the cross. Spiritul nostru milenar creştin ortodox este iute metamorfozant!

Mica festivitate odată încheiată, blazatul pufneşte în râs. “Mă risc” şi eu şi fac la fel.

“Ce-i, băăă?…” zâmbeşte scară-de-bloc ca mâţa prinsă la smântână.

Cum Dumnezeu să n-aibă Dumnezeu simţul umorului? Some leave Him no choice…

Comments»

1. Mona - January 22, 2008

Sunt recunoscatoare. Revin din cand in cand la blogul asta taman pentru aceste mici momente. Multam!

2. oblia - January 24, 2008

Cu mare placere. Si eu multam ca revii 🙂

3. irinagheorghe - January 29, 2008

Fantastic. M-am cocosat de ras. Can you say that?


Leave a Reply

