jump to navigation

O mare femeie în minus December 27, 2007

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
Tags: , ,
trackback

Mă întorc dintr-o excursie veselă la marea iernatică şi mă trăsneşte ştirea: Benazir Bhutto (54) a fost asasinată azi. N-ar trebui să mă afecteze: ce-am eu cu Pakistanul?

Am: am ce am cu fiecare comunitate barbar retrogradă care preferă să-şi extermine valorile, în loc să se străduiască să recupereze, iluminându-se, prăpastia dintre ele şi ei. Şi am ce am cu fiecare mârşav care-şi arogă diabolicul drept de-a reteza viaţa cuiva de o mie de ori mai de soi decât el.

Era o femeie curajoasă. Fusese avertizată să nu se întoarcă în Pakistan – de către autorităţi, din duşmănie. Fusese rugată să nu se întoarcă în Pakistan – de către prieteni, din dragoste. Dar oamenii mari sunt, simplu, ca surferii nebuni de buni: condiţionaţi să valorifice orice energie le-aduc talazurile, bună, rea, ca propulsor spre destinaţia lor. Destin, destinaţie.

În plus, spune ea: “I miss the scent of the rain when it falls on the dusty roads. And the wheat crops in flower. I miss the people; I miss all of our rituals — visiting the graves of our forefathers.”

Şi-aşa că s-a întors. Ca să devină ea însăşi un mormânt pe care or să-l viziteze urmaşii.

Benazir Bhutto

Benazir Bhutto (1953-2007)
©AP

Comments»

1. Simona - December 28, 2007

It’s heartbreaking… Mi-a stat inima cit un purice de la primul atentat, de cum s-a intors, dar cumva tot speram ca o sa scape.

2. eXstatic - January 3, 2008

Eu as zice asa: fiti recunoscatoare ca nu va doreste nimeni moartea. 🙂 (Sper ca nu suna cinic.)

3. eXstatic - January 21, 2008

Am aflat ca Benazir Bhutto a murit fiindca stia prea multe si voia sa spuna prea multe… Prosti mai sunt dusmanii ei, nu-mi vine sa cred… Tocmai guvernul SUA.

4. oblia - January 24, 2008

Huh?? Please let’s not get paranoid…


Leave a Reply

