jump to navigation

Îndulciiiiiiiiiiii-rea! June 18, 2007

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
trackback

Molfăi şi eu cu bucurie copilărească (modestă, ceauşistă, ce-i drept) o nuga cu stafide/arahide marca Sultan, din acelea de 0.5 lei, în celofan simplu, fără folie de aluminiu care s-o păstreze crocantă sau proaspătă sau fiţe and stuff, când ce văd pe ambalaj?

Sloganul îl văd: “Produse care satisfac toate exigenţele!” Hop. Îmi vine să încetez orice activitate digestivă, să mă echipez cu un taioraş, ceva, să îmi plasez ochelarii pe nas şi să mă dotez cu un clip board inspectoricesc.

Să alcătuiesc lista exigenţelor referitoare la produsul dulce Sultan, respectiv nuga cu stafide, respectiv cu arahide, incluzând indici de calitate şi control precum nivelul dulceţei, gradul de pufoşenie, starea de crocănţeală a arahidelor, densitatea pe centimetru pătrat a stafidelor, lăţimea rictusului de satisfacţie de pe faciesul consumatorului, etc.

Şi să gust doar câte puţin din produs, cu maximă rigurozitate şi vigilenţă, ştiinţific, nelăsându-mă nicidecum pradă ispitei de a molfăi pur şi simplu în dorul lelii ceva dulce, bifând exigenţele îndeplinite, marcându-le cu un sever “x” pe cele nesatisfăcute. Cu pix roşu.

Alo, whoEVER promotes this! Exigenţa şi dulciurile – în aceeaşi propoziţie la curtea Reginei Elisabeta a II-a, nu la nugaua Sultan, vai de ţeapa noastră!…

Comments»

1. medeea - June 19, 2007

exigenţă raportată la preţ 😉

2. oblia - June 19, 2007

mda, exigenta de 50 de bani…

3. Hellene - June 24, 2007

A fost buna macar? Daca ti-a excitat papilele gustative inseamna ca a indeplinit exigenta. 😀

4. carolina - June 24, 2007

acu cativa ani, prin 2001, am mancat cateva saptamani aproximativ cate 2 nuga /alvite pe zi. imi placea la disperare. nugile erau si inca mai sunt de mai multe feluri, nu stiu daca le-ai incercat pe toate. DAR, oricum sa nu uiti de aditivi si alte orori.. Papa mai bine o piersica sau o ciocolata.
🙂

5. oblia - June 26, 2007

pt. hellene: a fost ok, da. chiar nu aveam “exigente”: vezi c-am tot zis: “sa molfai ceva dulce” :))) deci: decenta. da’ sloganuuuuu’!…

6. oblia - June 26, 2007

pt. carolina: doamne, da’ stiu c-ai mincat ceva nuga, in alea 2 saptamini!… :)) eu nu stiu decit de alea cu stafide si de alea cu arahide. DAR: acum, ca ai pomenit de diverse feluri, imi aduc aminte de halvitza pe care ne-o aducea prima profa de engleza, mie si lui frate-meu: alba si crocanta si tare. n-ammai vazut asa ceva, de-atunci. mmmm… 🙂 da, atiu cu aditivii and stuff… ei este peste tot. un loc in care imi plac (altul decit nugaua) sunt acadelele Chupa Chups, doar ca nu se prea gasesc in Bucuresti, imi fac aprovizionarea tocmai de la 2 Mai 😦

7. Arthur - August 6, 2007

poate ca aia nu era o reclama, ci o constatare..adica…nah…satisface exigentele celor care cumpara deja produsul…ca nu-s prea mari?:D…joke:p

8. oblia - August 6, 2007

io stiu una si buna: ca era slogan. acum l-au schimbat, este “te cucereste!” Sultan – “te cucereste!” eeeeeeeee? :)))

9. selvy - September 1, 2007

pt. oblia…….. ma amuzat teribil comentariul tau cu privire la nugaua “Sultan” vad ca ai talent . in concluzie esti foarte exigenta daca ai ales sa consumi produsele . eu le consum cu mare placere . si totusi ce parere ai de noul slogan crezi ca se potriveste apropo ai incercat cumva rahatul produs de “Sultan”?……e bestial !!!!!!

10. oblia - September 2, 2007

pt. selvy: te-a cucerit rahatul sultan – iata, sloganul are o baza reala. mie nu imi place, ca eu ascult radio guerrilla 🙂


Leave a Reply

