jump to navigation

Măduva February 16, 2007

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
trackback

Când eram mici, tata scoatea ditamai oasele de vită din oloiul în care se fiersese carnea pentru rasol şi le scutura bine, scormonind uneori în ele şi cu un cuţitaş.

Ieşea, aburindă, măduva. Moale, bejulie, totalmente vulnerabilă. Expusă. Ne-o întindea pe feliuţe de pâine cât era fierbinte, c-un zvâc de sare deasupra şi hap! Ce bună era. Ne făcea oasele tari. Sau ne înmulţea celulele roşii. Sau ne acutiza vederea; ori auzul. Una din astea.

Când aţi mâncat ultima oară măduvă pe pâine?

(Wanna talk about it? 😉 )

Comments»

1. MoniK - February 16, 2007

vai, ce amintiri ai rascolit! si tot tata facea serviciile si la noi!

ah…*monica saliveaza*

2. medeea - February 16, 2007

în realitate nu face nimic săraca măduvă… e doar bună şi atât….
ufff… nu am mai mâncat de…. prea multă vreme…

3. oblia - February 16, 2007

monik: :))) siiii…. cum ramane cu go vegan?? chiar, tu esti realmente vegan? e cea mai drastica forma de vegetarianism, din cate stiu. adica numai miere si… nu stiu, morcovi, cred. la camin in melbourne era o fata care din frageda pruncie era vegetariana. atitia morcovi mincase la viata ei, ca avea pielea morcovie. no kidding!

4. oblia - February 16, 2007

medeea: haha, chestia cu presupusele beneficii medicale era pusa special pentru tine, sa stii – eram sigura ca vei corecta superstitiile babesti privitoare la consumul de maduva. 🙂 nu c-as fi crezut vreodata in ele, dar taaaaare buna era si de mancat asa, degeaba, fara health added value!

5. medeea - February 16, 2007

pt oblia: uau… sunt impresionată… o propoziţie cu dedicaţie pentru mine … mă faci să roşesc 😛

6. oblia - February 16, 2007

aaa… nu era chiar cu dedicatie, u know. era doar cu anticipatie. so keep your blush :))

7. MoniK - February 17, 2007

am pielea morcovie si eu, m-au acuzat de uva si uvb dar nu ma duc acolo..beau ssssuc de morcovi(un banc cam lung, in care ierpusarul tot mergea la farmacie sa ceara morcovi si atata l-a iritat pe farmacis ca i-a spart dintisorii. a doua ziu bunny apare: ssssssuc de morcovi aveti?)
nu sunt vegan, dar incerc sa ajung…de fapt, mai bag niste lactate(de capra) si oo ( prepelix) in rest, verde cu mine!
de aia mi-am si pus sloganul, ca e bine sa te imboldeasca cineva…si va indemn si pe voi, macar pescetarians;)
…vegetariana sunt, si nu-mi pare rau…
Dar maduva avea gust bun! acum sigur n-as mai resimti la fel

8. MoniK - February 17, 2007

vai ce aiurea am scris, scuzati-mi, va rog, gresalele, nu ma uitam pe ecran:(

9. oblia - February 17, 2007

stai tranquila, se intelege perfect si cu greseli 🙂 bravo, bine ca poti sa fii vegetariana! eu n-as putea, ever… desi respect foarte mult principiul si mi se pare oribilisim ca animalul om isi permite sa omoare animalul vaca, porc, pui, ca sa le ma-nan-ce!… :((( pur si simplu i need to eat meat cam o data pe saptamana.

10. MoniK - February 17, 2007

apai mananca, ce sa zic..
eu n-o fac din mila pentru animale, ci dini drag de mine 😉


Leave a Reply

