jump to navigation

Nuntă pe policioară January 24, 2007

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
trackback

7 iulie 2006

Periuţele de dinţi din baia mea. În paharul de sticlă grosolană. Două la număr. Una veche, Aquafresh, alta nouă, cu design de înaltă tehnologie, Colgate. Amândouă în pahar pe policioara din baie.

Dintr-un anumit unghi, îmi apar ca mirele şi mireasa de secol XIX în poza clasică de la fotograf, după nuntă: el înfoindu-se protector, proaspăt cap de familie, asupra ei. Ea, oleacă sfioasă, gaj tandru proaspăt intrat în custodie bărbătească.

“Colgate şi Aquafresh vă invită la celebrarea nunţii lor de basm pe policioara Obliei, Str. Cutare, numerele x-y, apartament 105.”

Din alt unghi, sfioşenia ei de mireasă-tocmai-nevastă îmi apare drept sperietură, înfoierea lui protectoare – drept bullying; acum par două umbre chinezeşti pe perete, dragonul (Colgate) cel înfricoşător şi prinţesa răpită, fără de apărare, gata să fie canibalizată (Aquafresh).

Comments»

1. MoniK - January 24, 2007

eu le-am prins in ipostaze mult mai rusinoase:)
http://fleursdumall.blogspot.com/2006/10/i-am-not-ready-for-that.html

2. oblia - January 24, 2007

hehe 🙂

3. Gratiela Zotica - January 24, 2007

una sigur zice: “…. piiiinaaa aaaaiiiicii mi-a fost!” 🙂

4. oblia - January 24, 2007

haha, bine punctat, caci am si aruncat-o apoi! :>

5. ghiocel - March 14, 2007

aha, te-am prins! si mie mi-ai dat o adresa din melbourne
:-))))))))))))))))

6. oblia - March 14, 2007

da, dar nu aceeasi, nu? :)))


Leave a Reply

