jump to navigation

Teleportare: mulţumesc, REBU! January 17, 2007

Posted by oblia in Peregrinatio 1.
trackback

17 ianuarie.
Am coborât din autobuz. Biletul folosit, făcut ghemotoc, am vrut să-l bag în primul coş de gunoi care mi-a ieşit în cale. Odată am încercat timp de o oră să bag mingea în coş, la baschet: nu am reuşit nici măcar O dată. Deeeeci? Biletul mototolit – fleaşc pe trotuar. M-am aplecat, l-am ridicat, l-am băgat în coş (de la 2 centimetri a mers).

Mă bombăneam în sinea-mi pentru scurta poză nedemnă şi mergeam pe stradă. Un pas, doi, trei. Un beculeţ de alarmă cu senzor pâlpâia feciorelnic dinspre subconştientul meu. Trei paşi mai încolo, lumina lui mi-a răzbătut în plină minte: era curat pe jos!

Am mers, dragilor şi dragelor, 20 de metri pe un trotuar din Bucureşti care era absolut curat (chiştocurile răzleţe nu sunt gunoi, iar flegme, ei bine, nu – nici cât de pe-o spatulă nu erau).

Epifanie: eram în alt spaţiu, cu parfum suedez, de-o limpezime elveţiană. Mă simţeam, la modul cel mai banal, aerisită, fericită. Adică alta…

Mulţumesc, REBU, c-ai început să ne-nşeli aşteptările şi să pui botniţă mizerei noastre cârcoteli.

Comments»

1. medeea - January 17, 2007

şi io care credeam că sunt singura care nu bagă mingea în coş şi care se mai şi apleacă după hârtii…

2. oblia - January 17, 2007

o fi o legatura? oare ne-aplecam dupa hirtii si le punem in cos asa, de obida, findca nu bagam mingea in cos la baschet?… 🙂


Leave a Reply

