jump to navigation

Compunere de-a baba oarba cls aIIIa March 7, 2009

Posted by Alt.L in Nerelevante.
trackback

Nu tocmai. Şi-mi pare rău că ai nimerit aici cu toată speranţa din inimioara ta de clasa a treia, dar am o mare nedumerire: de ce caută toată lumea cu atata disperare informaţii, eventual sub formă de eseu, despre baba oarba? Căci “de-a baba oarba compunere cls allla” (în diverse combinaţii) este termenul de căutare care în ultima vreme creşte semnificativ traficul pe acest blog. :)

Nu ştiu când trebuie dată tema asta sau dacă acest joc figurează în vreun fel în programa şcolară, but boy, trist e să cauţi *online* o compunere despre baba oarba! Ieşiţi la joacă, dragilor! Vedeţi cum este sau cum vă place. Apoi, dacă acestă compunerea există prin absurd pe Internet, vă daţi seama că o găseşte toată clasa şi o să fiţi ca Sucă şi Saiche a lu’ Zăpăcitu cu scrisorile din armată (asta e de dinaintea erei voastre).

Iar dacă jocul ăsta e atât de arhaic încât copiii (căci sper că nu e vorba de vreun definitivat) fac research pe Internet ca să afle care-i treaba, why insist with it? Deci. În când eram în şcoala generală, baba oarba se juca relativ rar pentru că era un joc relativ stupid. Şi plictisitor. And unless you are a new Ian McEwan or a Daniil Harms, I doubt something good can come out of it, literary speaking.

Şi când o să vă faceţi mai mărişori neapărat să ascultaţi talk-ul lui Sir Ken Robinson despre cum ucide şcoala creativitatea în copii.

În altă ordine de idei, am văzut Caché şi Code Inconnu.

Asta da baba oarba!

Comments»

1. mona - March 9, 2009

de multa vreme imi doresc sa fi fost haneke bunicu-mio! :)

2. mona - March 9, 2009

cu barba aia alba si manoasa..
si “pianista” iti rasuceste vintrele precum spaghetti-le in furculita!

3. Alt.L - March 9, 2009

chiar am vazut Pianista in seara urmatoare. si am avut o discutie cu M despre carte vs. film (in ciuda exceptionalei Hubert, mie cartea mi-a rasucit mai mult vintrele decat filmul – frumos ai spus. si corect! ) iar ei placandu-i ambele la fel de mult.

mi-l imaginez pe hanecke asezandu-se seara pe marginea patului si intrebandu-te bland, cu un suras misterios: “sa-ti spuna bunicul o poveste?” haha!

La rand pe lista sunt Benny’s Video si Funny Games.

4. mona - March 10, 2009

mul-tu-mesc, doamna invatatoaaaareee! :)
da, cum ar fi?
dar nu cred ca haneke e genul oral, asa ca africanii care iti scornesc instant o poveste naucitoare. cred ca e asa ticait, si povestile astea misto pe care stie sa le spuna in filme perfect articulate sint construite cu pixul verde pe hirtie in ani de zile…
si atuncea io pe cine imi iau de bunic?

5. calatoare - March 10, 2009

am văzut un interviu cu el şi povesteşte foarte bine. şi ţi-ar construi o mizanscenă mamă-mamă! cred că e o alegere bună de bunic :)


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

